Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad gør en flaske tæt?
    Lækagesikre flasker er flasker uden sugerør og/eller twist-off-låg (med eller uden glideåbninger). En lækagesikker flaske er designet med en lækagesikker hætte, som du kan dreje fast på flasken, og som skal sikre, at væsker ikke lækker. Dette sikrer pålidelig ydeevne selv under forskellige forhold. Efter påfyldning skal du altid teste på et sikkert sted, om hætten er tæt lukket ved kortvarigt at holde flasken på hovedet med hætten på. Hvis du ikke kan se nogen dråber, er flasken sikker at transportere i f.eks. din taske eller bil.
  • Er alle tætte flasker også velegnede til varme drikke?
    Ikke alle lækagesikre flasker er egnede til varme drikke. Tjek altid produktinformationen for at se, om flasken er egnet til varme og/eller kolde væsker. Nogle modeller er specifikt designet til kolde drikke.
  • Hvad skal jeg gøre, hvis min lækagesikre flaske lækker?
    Hvis flasken stadig lækker på trods af de lækagesikre funktioner, skal du først kontrollere, at alle dele, f.eks. ringen i hætten, er monteret korrekt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte os.
  • Er lækagesikre flasker miljøvenlige?
    Mange lækagesikre flasker kan genbruges, hvilket reducerer behovet for engangsflasker. Vælg flasker af materialer som rustfrit stål eller glas, som er mere holdbare end plast. Genbrug flaskerne korrekt, når de har udtjent deres levetid.
  • Har Clipper Interall et katalog?

    Clipper Interall præsenterer årligt et katalog, som er fyldt med inspiration. Vil du modtage dette katalog, er du velkommen til at kontakte os. Vi sender det så hurtigt som muligt. Kunne tænke dig kataloget med dit eget omslag? Dette er muligt mod et mindre gebyr. Hvis dette har interesse, kontakt os på: sales@clipperinterall.dk or 32 72 00 50.

  • I hvilken periode er Cllipper Interalls priser gældende?

    Både trykprisen og produktprisen kan ændres i løbet af året. De til enhver tid synlige priser på vores hjemmeside er gældende.

  • Hvad er opstartsgebyrer?

    Opstartsgebyr er de omkostninger, der er forbundet med at forberede dit tryk, som involverer tekstopsætning, tilpasning af trykplader og justering af maskinerne. Tryk- og opstartsgebyr er pr. farve-/trykplacering for hvert produkt, med mindre andet er angivet.

  • Hvad er håndteringsomkostningerne?

    Vores produkter er pakket på forskellige måder og bliver leveret upakkede eller stykvis i en æske. Hvis du vil have dine produkter med tryk, skal de pakkes ud og ind igen. Prisen vi tager for dette, kalder vi håndteringsomkostninger. Håndteringsomkostningerne pr. produkt kan ses på vores hjemmeside.

  • Hvordan er leveringsomkostninger beregnet?

    Clipper Interall samarbejder med respekterede transportpartnere i UPS og Dachser. Prisen er baseret på den totale vægt af din ordre. Her kan du se et overblik over leveringsomkostningerne.

  • Hvornår kan jeg blive Clipper Interall partner?

    Vi vil med glæde byde dig velkommen som partner, hvis du fungerer som videreforhandler af vores produkter. Når du kan foresvise dette, vil du modtage et login til vores hjemmeside. Hvis du allerede er logget ind, er de synlige priser dine nettopriser.

  • Hvordan ved jeg om mine vilkår som partner ændres til min fordel eller ulempe?

    Når din omsætning stiger og dine vilkår ændres, vil du blive kontaktet telefonisk. Dine nye vilkår vil træde i kraft med det samme. Dette er en fordel for dig. Dine præcise fordele vil blive uddybet. Dine vilkår vil blive bekræftet gennem en email, hvor de vil være vedhæftet i et officielt dokument. Årligt vil der blive foretaget en evaluering. Baseret på omfanget af samarbejdet vil dine vilkår blive bestemt for det nye år. Disse vil blive videregivet til dig i slutningen af kalenderåret.

  • Hvad er jeres politik i forhold til love og regler i forbindelse med produkterne?

    Alle vores produkter er EU-certificerede. Vi får alle vores produkter testet af certificerede testcentre for at sikre, at vores produkter lever op til love og regler på området. Udover det beder vi vores leverandører om skrifltlige beviser på, at produkterne lever op til specifikationerne efter gældende love og regler. Læs alt om vores politik vedrørende love og regler.

  • Jeg har en klage. Hvordan fungerer klageproceduren?

    Din ordre bliver behandlet med stor forsigtighed. Hvis du af hvilken som helst grund er utilfreds med produktet, beder vi dig kontakte os på telefon 32 72 00 50 eller via email sales@clipperinterall.dk.

    Du vil inden for 4 arbejdstimer modtage svar omkring din klage. Sammen finder vi frem til en løsning. Hvis din kunde ikke er tilfreds, er vi det heller ikke. Hvis vi har fejlet og din kunde har modtaget en vare under den forventede kvalitet, vil din kunde modtage en ny ordre uden beregning. Du kan læse mere i vores salgs- og leveringsbetingelser.
  • Hvilke trykmetoder bliver brugt i Clipper Interalls egne trykfaciliteter?

    Vi bruger:
    - Lasergravering
    - CO2 lasergravering
    - Tampotryk
    - Silketryk
    - Digital transfertryk
    - Keramisk transfertryk
    - 3D-tryk
    - Prægning
    - Sublimationstryk
    - Klistermærker
    - Digitalt tryk

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os gerne. Vi hjælper gerne.

Telefon

32 72 00 50 Alle hverdage fra 08.30 - 16.00

E-mail

sales@clipperinterall.dk

LogoTool