Forårstilbud! Brug SPRING50 for DKK 400 rabat (fra DKK 4000) og SPRING100 for DKK 800 rabat (fra DKK 8000). Se kampagnebetingelser
Clipper Interall præsenterer årligt et katalog, som er fyldt med inspiration. Vil du modtage dette katalog, er du velkommen til at kontakte os. Vi sender det så hurtigt som muligt. Kunne tænke dig kataloget med dit eget omslag? Dette er muligt mod et mindre gebyr. Hvis dette har interesse, kontakt os på: [email protected] or 32 72 00 50.
Både trykprisen og produktprisen kan ændres i løbet af året. De til enhver tid synlige priser på vores hjemmeside er gældende.
Opstartsgebyr er de omkostninger, der er forbundet med at forberede dit tryk, som involverer tekstopsætning, tilpasning af trykplader og justering af maskinerne. Tryk- og opstartsgebyr er pr. farve-/trykplacering for hvert produkt, med mindre andet er angivet.
Vores produkter er pakket på forskellige måder og bliver leveret upakkede eller stykvis i en æske. Hvis du vil have dine produkter med tryk, skal de pakkes ud og ind igen. Prisen vi tager for dette, kalder vi håndteringsomkostninger. Håndteringsomkostningerne pr. produkt kan ses på vores hjemmeside.
Clipper Interall samarbejder med respekterede transportpartnere i UPS og Dachser. Prisen er baseret på den totale vægt af din ordre. Her kan du se et overblik over leveringsomkostningerne.
Vi vil med glæde byde dig velkommen som partner, hvis du fungerer som videreforhandler af vores produkter. Når du kan foresvise dette, vil du modtage et login til vores hjemmeside. Hvis du allerede er logget ind, er de synlige priser dine nettopriser.
Når din omsætning stiger og dine vilkår ændres, vil du blive kontaktet telefonisk. Dine nye vilkår vil træde i kraft med det samme. Dette er en fordel for dig. Dine præcise fordele vil blive uddybet. Dine vilkår vil blive bekræftet gennem en email, hvor de vil være vedhæftet i et officielt dokument. Årligt vil der blive foretaget en evaluering. Baseret på omfanget af samarbejdet vil dine vilkår blive bestemt for det nye år. Disse vil blive videregivet til dig i slutningen af kalenderåret.
Alle vores produkter er EU-certificerede. Vi får alle vores produkter testet af certificerede testcentre for at sikre, at vores produkter lever op til love og regler på området. Udover det beder vi vores leverandører om skrifltlige beviser på, at produkterne lever op til specifikationerne efter gældende love og regler. Læs alt om vores politik vedrørende love og regler.
Din ordre bliver behandlet med stor forsigtighed. Hvis du af hvilken som helst grund er utilfreds med produktet, beder vi dig kontakte os på telefon 32 72 00 50 eller via email [email protected].
Du vil inden for 4 arbejdstimer modtage svar omkring din klage. Sammen finder vi frem til en løsning. Hvis din kunde ikke er tilfreds, er vi det heller ikke. Hvis vi har fejlet og din kunde har modtaget en vare under den forventede kvalitet, vil din kunde modtage en ny ordre uden beregning. Du kan læse mere i vores salgs- og leveringsbetingelser.Vi bruger:
- Lasergravering
- CO2 lasergravering
- Tampotryk
- Silketryk
- Digital transfertryk
- Keramisk transfertryk
- 3D-tryk
- Prægning
- Sublimationstryk
- Klistermærker
- Digitalt tryk
32 72 00 50 Alle hverdage fra 08.30 - 16.00